12 juni determineerdag op het mueum

Al enige weken zijn er fossielen te zien in Brabants Museum Oud Oosterhout. Fossielen zijn overal te vinden maar zitten vaak goed verstopt in stenen. Misschien heb je zelf ook wel mooie “stenen” meegenomen van een vakantie of een dagje strand of tijdens een boswandeling.
Zondag 12 juni komt GEA West-Brabant naar ons museum om alle stenen, fossielen en mineralen te determineren die je ooit gevonden hebt. Verder is er op deze dag voor de kleinere kinderen de mogelijkheid om zelf naar fossielen te zoeken. Om je een beeld te geven hoe boeiend de wereld van fossielen en mineralen is zal er ook een infostand zijn met boeken, tijdschriften waar de leden van GEA u graag enthousiast uitleg over geven.

Meepraten?
Draag gerust bij!