Stichtingenmarkt 6 en 7 april – Seizoensopening 7 april

Op zaterdag 6 en zondag 7 april organiseren we een markt voor stichtingen uit Oosterhout en omgeving. In het buitenmuseum zullen op die dagen marktkraampjes staan. Het doel is stichtingen op deze manier bij de bezoekers onder de aandacht te brengen door middel van promotiemateriaal en informatie. Natuurlijk biedt de markt ook de mogelijkheid de onderlinge betrokkenheid en samenwerking tussen stichtingen te versterken. Voor bezoekers is de toegang deze dagen gratis. De openingstijden zijn van 11.00 uur tot 17.00 uur.

Op zondag is ook de seizoensopening. Alle miniaturen staan dan ook weer buiten. De officiële opening is om 13.00 uur. Toegang is gratis.

Voor meer informatie over de Stichtingenmarkt of seizoensopening kunt u bellen met het museum: 0162 426815.