Stichtingenmarkt

Op zaterdag 6 en zondag 7 april organiseren we een markt voor stichtingen uit Oosterhout en omgeving. In het buitenmuseum zullen op die dagen marktkraampjes geplaatst worden. Het doel is uw stichting op deze manier bij de bezoekers onder de aandacht te brengen door middel van promotiemateriaal en informatie. Natuurlijk biedt de markt ook de mogelijkheid de onderlinge betrokkenheid en samenwerking tussen stichtingen te versterken. Voor bezoekers is de toegang deze dagen gratis. De openingstijden zijn van 11.00 uur tot 17.00 uur. Op 7 april zal tevens de feestelijke seizoensopening van het museum plaatsvinden.

Bent u verbonden aan een stichting in Oosterhout en wilt u graag deelnemen dan kunt u zich aanmelden bij: info@brabantsmuseumoudoosterhout.nl. Graag met vermelding van de naam van de stichting, e-mailadres en contactpersoon met telefoonnummer. De kraam van 2 x 0,8 meter is 2 dagen te huur voor € 21,00 excl. btw. Er zijn maximaal 20 kramen beschikbaar. De inschrijving gaat op volgorde van binnenkomst en dient voor 3 maart binnen te zijn. Voor meer informatie kunt u bellen met het museum: 0162 426815.

Wij hopen dat u geïnteresseerd bent en wachten graag uw opgave af.