Opening zomerseizoen op koudste 3 april ooit.

De koudste 3 april ooit! Dat hield gelukkig bezoekers, genodigden en sponsors niet tegen om afgelopen zondag bij de opening aanwezig te zijn! Het was een geslaagd evenement dat alleen mogelijk was door de volle inzet van onze vrijwilligers! Ook de band ‘kzoutniewete’ ? uit Teteringen’, het muziekstuk van Immer Roelandse en de vrolijke tekeningen van de kinderen via H19 zorgden voor kijk- en luisterplezier. Iedereen bedankt!

Op de foto Theo Konings (voorzitter stichting Abrahamorgel) en Servaas Roelandse (H19).

In het binnenmuseum is er t/m 13 juni een interessante expositie over Fossielen o.a. uit de Formatie Oosterhout. In de koffiekamer laten foto’s zien hoe de orgelstalling tot stand is gekomen.