Zondag 3 april opening zomerseizoen

Op een enkele na zijn alle miniaturen van zolder! De St.-Jan is er ook al klaar voor. De fossielen expositie van de GEA West Brabant is er. De enorme achterwand met tekeningen wordt woensdag opgeplakt.

Opening Zomerseizoen Brabants museum Oud-Oosterhout zondag 3 april van 11.00-17.00 uur. Om 13:00 uur zal de orgelstalling voor het Abrahamorgel officieel geopend worden.

Ook bijzondere aandacht voor een geheel nieuw gebouwd miniatuur, het Huis van Vertrouwen aan de Markt en voor drie in Corona-tijd herbouwde miniaturen, Villa Mathilda, Koekfabriek De Hoog en de St.-Jansbasiliek.

Tijdens de openingsmiddag zal de Leutband Kzoutniewete optreden.

Evenemententarief volwassenen en kinderen vanaf 13 jaar € 5,00. Kinderen 4 t/m 12 jaar € 4.00. Museumkaarthouders gratis.

U vindt het museum aan de Bredaseweg 129 in Oosterhout T. 0162-426815

www.brabantsmuseumoudoosterhout.nl